piątek, 5 lipca 2013

Samobójstwo XD

Etto... Chciałabym oficjalnie wszystkich poinformować, że zawieszam bloga na pewien czas z powodu tematyki. Jakby to ująć... moje uczucia co do SasuNaru trochę się wypaliły, a nie chcę pisać czegoś co już mnie tak nie pociąga jak dawniej. To nie tak, że nagle przestałam się interesować yaoi, wręcz przeciwnie - jeszcze bardziej je kocham :) Tylko mój gust odrobinę się zmienił, przez co SasuNaru spadło na niższą pozycję o jeden stopień, jak nie o więcej, miło zapraszając na swoje miejsce SaruMisa :D Pozdrawiam fanów tego paringu!
Jeśli chodzi o blogi, na które jakiś czas temu zaglądałam, to dzisiaj nadrobię zaległości. Niektóre opowiadania są na tyle dobre, że nawet gdybym chciała, to bym nie mogła z nich zrezygnować.
To tyle smutnych wieści, czas na te lepsze xD Jeśli nagle mnie weźmie chęć na pisanie (wszystko się może zdarzyć), to postaram się dokończyć to opko całe w wordzie, a następnie wrzucać je długimi rozdziałami na bloga. Za poprzednie rozdziały jest mi wstyd, bo są niewiarygodnie krótkie xD Spytacie, dlaczego nie mogę wrzucać rozdziałów zaraz po napisaniu? A to z powodu, jaki jest na górze - blah, blah, blah, wypalone uczucia blah, blah, blah, niższa pozycja... Hah, nie chcę po prostu robić nadziei, jaką robiłam wam od początku, czyli o wrzucaniu notek w miarę regularnie. Pomyślcie, co jeśli napiszę ten rozdział, wrzucę go, a tu nagle jeszcze bardziej odechce mi się pisać dalej? Wolę już napisać całość, podzielić na w miarę długie rozdziały i wrzucać je w odstępach 2-3 dni, niż pozwalać wam czekać 3 miesiące na nocię, która i tak po wszelkich obietnicach z mojej strony się nie pojawia... Tak więc, albo nocia będzie albo jej nie będzie, proste.
Także tego, dziękuję że dzielnie trzymaliście się mojego bloga i czytaliście dzieła (chyba rozdziały, deklu), te lepsze, jak i te gorsze. Dziękuję także niektórym osobom za możliwość czytania waszych dzieł. Trzymajcie się!*

*Hahaha, czuję się jakbym się żegnała przed samobójstwem XD

8 komentarzy:

  1. Hej,
    ehh.. wielka szkodo, to za iście smutna wiadomość... ale jeśli mówisz, że wolisz napisać całość a później tutaj wrzucić, niech tak będzie... oby tylko było... nieważne kiedy... ja poczekam...
    a co z Twoim drugim blogiem? Czy ta sama decyzja, czy tam będziesz pisać (blog też dotyczy sasunaru, tylko, że są tam kilka różnych opowiadań), czekam tam na kontynuację „Imprezy”...
    weny i chęci życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Samobójstwo?
    Wow.
    Sądzę iż SaruMisa... Dobra, nie mam pojęcia cóż ta za ludki. Ani z jakiego anime, tudzież mangi.
    Kurde. Moje dobre nie są ani nie Doniowe, więc wybacz :c
    Na wrzucanie notek regularnie od ciebie wątpię, żeby ktoś miał nadzieje.
    "Pomyślcie, co jeśli napiszę ten rozdział, wrzucę go, a tu nagle jeszcze bardziej odechce mi się pisać dalej?"
    To walniesz równie wzruszający list samobója co teraz.
    Im później tym lepiej :3
    Sama się trzymaj, rozchwiany yaoicznie deklu (xd)
    Zgubiłam niestety nożyczki :c
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  3. Doniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Jak możesz mi to robić . Kogo jak kogo , ale Ciebie odwiedzałam na blogu regularnie i to jest jak cios prosto w serce . To nie jest samobójstwo . To morderstwo na Twoich wiernych czytelnikach . Ale i tak będę na Ciebie czekać . ;((((

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, nie wiem co napisać, smutno mi z powodu tego, że twoje uczucia się wypaliły co do SasuxNaru, ale takie rzeczy się zdarzają, wiem po sobie.
    Ty się żegnasz, a ja akurat (w końcu) wstawiłam NaruxSasu, o które prosiłaś, wstyd mi za siebie, że musiałaś tyle czekać ._.

    Teraz zostaje nam cierpliwie czekać, aż dokończysz to opowiadanie i wpadniesz z nowym projektem :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie do końca się wypaliły, bo nadal lubię sobie poczytać stare, dobre SasuNaru. Już lecę czytać opowiadanko dla mnie :)

      Usuń
  5. O Kami-sama! Tylko nie to! A tak polubiłam tą historię T.T

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaak? *-*
    W mimencie gdy przeczytalam wszystkie rozdzialy jakie sie pojawily dowiadoje sie ze blog zostaje zamkniety.. *-*
    Prosze wroc. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj proszę! ;C wtedy kiedy wszystko przeczyttałam i akcja zaczęła się rozwijać to wszystko poszło w ruiny :C chociaż wypadałoby postąpić według nas fair i dokończyć opowiadanie, nie sądzisz? ;)
    Nikt nawet nie wie co to sarumisa XD jak to wpisuje w wyszukiwarkę to mi surimi wyskakuje ;-; a więc w imieniu wszystkich, PROSZĘ PISZ TO OPOWIADANIE BO JEST ŚWIETNE ;)

    OdpowiedzUsuń